Els nostres Viatges

El crèdit de síntesi de primer a tercer en la seva vessant esportiva a donat lloc a les diferents Bansuquiades que conserven el seu Blog on podeu veure el transcurs d’aquestes i que serveixen com a mitja de comunicació amb les famílies mentre ens trobem a Andorra. Us adjuntem els enllaços en les seves diverses edicions.

Banusquiada2016

Banusquiada2015

Banusquiada2014

Banusquiada2013

BanuSquiada2012

En la mateixa setmana en que l’ESO realitza el crèdit de síntesi els alumnes de batxillerat aprofiten per marxa alternativament a Londres o Dublín per tal de millorar el seu coneixement de la llengua anglesa. Us adjuntem els enllaços en les seves diverses edicions.

TriptoLondon2016

El final de l’etapa de l’ESO, darrera setmana de juny del curs en que els alumnes fan 4t d’ESO es fa una estada cultural a Roma com cloenda del curs i del coneixement de la nostra civilització. Us adjuntem els enllaços en les seves diverses edicions.

DeViatgeaRoma 2016

RoManus2014

Els/les alumnes de francés realitzen un intercanvi amb uns instituts d’Elna. Us adjuntem els enllaços en les seves diverses edicions.

BanusFrance2015

Moltes altres sortides de teatre o d’esports d’aventura també han creat àlbums diversos dels quals us facilitem els enllaços per tal que prengueu nota de les activitats.

Banuventura2012

SintBanus2