Vols practicar Tir amb Arc al Banús? Vine i prova

indexBenvolgudes famílies

Us volem informar que l’Institut Banús ha arribat a un acord amb la Federació Catalana de Tir amb Arc per ubicar la seu i les activitats esportives de l’Escola Catalana de Tir amb Arc de Cerdanyola al nostre centre i, per tant, ampliem l’oferta d’activitats esportives extraescolars amb la disciplina del Tir amb Arc.

El proper mes de gener s’inicien les classes del curs 2017 a les quals els alumnes del BANÚS tindran importants descomptes.
També al llarg del present mes de Desembre es faran jornades de portes obertes gratuïtes tant pels vostres fills com també per els pares i mares que ho vulguin provar.

El Tir amb Arc és un esport diferent i ple de sensacions que posa a prova la capacitat de relaxació i concentració de l’esportista. Es pot practicar des dels 7 anys i és una activitat ideal per passar bones estones junts pares i fills.
Ara, al centre teniu l’oportunitat d’apuntar els vostres fills per tal que aprenguin un nou esport passant-s’ho bé de la mà de monitors certificats per la federació, i fins i tot poden evolucionar adequadament fins a l’alt rendiment esportiu.

Desembre : Jornades de Portes Obertes gratuïtes els dies 12, 14, 19 i 21 de Desembre a les 19h

Curs Gener 2017: Dilluns  i/o dimecres 19:15h
– 2 dies  | 3h x setmana  | 30€ / 20€* mes
– 1  dia | 1,5h x setmana | 24€ / 18€* mes