L’alumnat de 2n ESO al Pàdel Cerdanyola

Durant tot el curs 2017-2018 els 50 alumnes que han participat a la matèria optativa “Esports de raqueta” s’han iniciat en esports com el bàdminton, tennis, tennis taula, pales i pàdel.

Per poder practicar aquest darrer esport hem comptat amb la gran col·laboració del club Pàdel Cerdanyola situat molt a prop del nostre centre i que ens ha cedit les seves excel·lents instal·lacions i el material específic per practicar un dels esports més de moda en l’actualitat.

Volem agrair a la Puri Viñas per la seva atenció i simpatia cada divendres, i per les facilitats per dur a terme l’activitat.

L’alumnat ha pogut practicar els principals elements tècnics, treballar la comunicació i la tàctica amb la seva parella i realitzar un torneig per posar en pràctica les situacions treballades a classe.