Available courses

Administració de NODES

Curs de l'INTEF copiat el 5 d'abril del 2016

Lloc per compartir documents sobre el curs

Informació general per tot el professorat de l'IES Banús

REvisió de cara a les proves delf d'octubre 2020

In the Mamma Mia project the first activity consists of designing a poster about the musical group Abba. To make this poster you will need to search some information. Answer the questions to find the information that you need for your poster.

1. What is Abba? Who are its members?

2. When did they start their career?

3. When and how did they become famous?

4. What is their first album?

5. What is their first single?

6. What is the single they became famous with?

7. What are the names of its members?

8. When and where were they born?

9. When and how did they meet each other?

Introduir l'estadística a 1r ESO amb un full de càlcul.

Materials de la materia d' educació física de 1es ESO

Continguts de l'àrea de música de Primer d'ESO

L’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació ofereix una proposta didàctica sobre micro:bit dirigida a cicle superior de Primària i al primer cicle de l’ESO.

Aquesta proposta s’estructura en 4 mòduls. Cada mòdul té una temàtica concreta, i cadascuna de les activitats dels mòduls estan relacionades amb situacions de l’entorn proper de l’alumnat i amb la realitat que els hi envolta, dotant als aprenentatges d’un contingut significatiu i motivador.

Cadascun d’aquests mòduls està format per diferents sessions, amb una duració aproximada d’una hora cada una. Cada sessió té associada una activitat  amb unes propostes d’ampliació.

L’eix vertebrador de cada mòdul és una presentació d’aula on s’inclouen els continguts a desenvolupar, les diferents activitats, la seva contextualització i un recull final per facilitar la reflexió grupal. Aquesta presentació serveix com a guia d’implementació.

Com a complement a la presentació d’aula es proporcionen targetes i fitxes de suport per l’alumnat per a cadascun de les activitats,  amb la finalitat de  poder consultar els aspectes més rellevants.

Autor: Àrea de Cultura Digital
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – SenseObraDerivada (by-nc-nd)

Entreu el password que us han donat i escolliu bé les optatives que voleu cursar (reviseu la informació d'aquestes abans de fer la vostra selecció).

L'assignatura pretén ser una introducció a la mitologia. Tot viatjant per diferents èpoques i cultures, veurem com aquestes meravelloses narracions han servit per explicar alguns dels grans interrogants que ens fem els ésser humà: d'on venim? Qui som? Què és el bé i el mal?
 Paral·lelament, a més d'endinsar-nos en la recerca d'aquestes fabuloses històries i veure qui les explicava, tractarem de veure la pervivència dels mites en l'actualitat.

This is the site where you can download the STUDENT'S BOOK for unit 5

Informació varida per les famílies

materials de la matèria educació física per 2n ESO

Programa de Tecnologia de 2n de l'ESO.

Podreu trobar documents d'informació pels alumnes i les famílies

TREBALL D'UNA UNITAT DIDÀCTICA DE L'ALUMNAT DEL MÀSTER. ARNAU I MIGUEL

Aquí us penjaré els arxius que necessiteu descarregar de la xarxa durant la meva estada al centre.

Espècies en perill

materials de la matèria educació física per 3r ESO

Encuesta para un trabajo de investigación de las alumnas Judit Pérez y Judith Díaz (alumnas de bachillerato)

materials de suport de la matèria Educació Física de 4t d'ESO

Continguts de la matèria optativa de 4t d'ESO

Materials de les proves d'avaluació de competències bàsiques a 4t d'ESO per facilitar a alumnat, famílies i professorat de 4t d'ESO el coneixement d'aquestes.

activities for 4 eso students at the Banus secondary school

materials de suport de la matèria Educació Física de Batxillerat

material de la matèria Anatomia Aplicada de la modalitat escènica de batxillerat

Activitats de Física 1r batxi

Exercicis classificats per unitats de les PAU.

Material per treballar el curs de 2n batxillerat.

Curs d'Electrotècnia

Notícies del lloc

There are no discussion topics yet in this forum