Consell escolar

El Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Les reunions, unes 5/6 al llarg del curs, les convoca la presidenta del Consell i tenen lloc  principalment els dimecres a les 18:00h.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Presidenta – Directora

MARIA JOSE BLASCO