Proves Cangur de matemàtiques 2016

L’Ariel Álvaro alumne de 2n de l’ESO del centre ha quedat en 8è lloc a les proves Cangur de matemàtiques 2016, davant els millors 15000 alumnes aproximadament de tot Catalunya.

En Joan González en posició 88 i l‘Emma Reyes en posició 199, han quedat també dins les posicions destacades del 5% de les millors notes d’aquesta prova.

L’Albert Sauló de 3r curs ha obtingut un meritori resultat, quedant en la posició 555 que representa el 3,6769% del total d’alumnes presentats a la prova.

Moltes Felicitats a tots !!!

PostData: Quin era el nombre total de persones que es varen presentar a les proves de tercer?

Podeu consultar tots els resultats del primer 5% d’alumnes clicant sobre la imatge.cangur2016