Lluïda festa de graduació del alumnes de 4t d’ESO – Promoció 2016

Dimarts al vespre va tenir lloc la festa de graduació dels alumnes de 4t de l’ESO al pati de l’Institut. El comité organitzador formart per Alba Carus, Alba Barragan, Camila Marin, Andrea Llanos, Eva Finestres, Lorena Perez, Marta Vila i Miriam Butjosava preparar una entrada amb globus i garlandes per seguir el camí fins on tenia lloc la festa i el sopar, amenitzada pel DJ AQuin que malgrat utilitzar sistemes operatius en desús va fer una gran sessió que els seus companys van seguir amb entusiasme des de la pista de ball.

Bon estiu a tothom!!!