L’alumnat de 1r ESO s’inicia en l’espeleologia

Els dies abans de les vacances de Setmana Santa l’alumnat de 1r d’ESO va participar en la sortida interdisciplinar organitzada pels departaments de Ciències Socials i Educació Física en la qual van visitar la Cova Museu de la Font Major a l’Espluga de Francolí on una arqueòloga virtual i un guia els van obrir les portes de la cova per fer un recorregut durant el qual conèixer les diferents comunitats humanes que van conviure en aquesta cova fa milers d’anys. Aquesta visita tanca el tema de la “prehistòria” treballat a les aules del centre.

En l’àmbit de la natura i l’aventura els alumnes es van iniciar a l’espeleologia a través d’una ruta per les cavernes de la cova i per l’interior del riu subterrani abans del naixement del riu Francolí.

Sens dubte una jornada inoblidable!!

Si voleu veure les fotos podeu entrar aquí