Inscripcions obertes al Campus Esportiu

Arriba la 4a edició del Campus Esportiu adreçada a l’alumnat futur de 1r d’ESO i al nostre alumnat de 1r i 2n ESO.

L’Associació Esportiva del nostre centre organitza una activitat que cada any rep una valoració excel·lent per part dels participants. Es desenvoluparà del 26 de juny al 14 de juliol en format setmanal.

L’alumnat practica diferents esports, realitza sortides al medi natural, a la piscina i debat en els tallers “parlem” de diferents temes d’actualitat.

El proper 21 de juny a les 17,30h es realitzarà una reunió informativa per a les famílies inscrites.

campus1 campus2