2n d’ESO realitza un bateig de vela al Port Olímpic de Barcelona

Dins del marc de les sortides de natura que organitza cada curs el Departament d’Educació Física l’alumnat de 2n d’ESo va gaudir el passat 10 d’octubre d’un dia espectacular en el qual es van iniciar en el mon de la vela.

Acompanyats dels patrons del Centre Municipal de Vela, es van acomodar en grups de 6 en embarcacions tipus “raquero” disposats a viure una experiència en alta mar.

L’alumnat va descobrir les principals parts de l’embarcació, les bases de la propulsió a vent, a manipular els caps, el timó, les veles i a gaudir dels esports nàutics que tenim tan propers a casa nostra.

L’activitat es va combinar amb esports de platja i un bany a les càlides aigües de la platja de Barcelona.

Si voleu veure les fotografies del dia feu clik a l’enllaç.