Sortida de natura per l’alumnat de 4t ESO i 1r de Batxillerat

Descens de barrancs, kayak, banana, cursa d’orientació i tir amb arc van ser les activitats de la jornada.

El passat mes d’octubre l’alumnat de 4t ESO i de 1r de batxillerat van participar en una jornada d’activitats d’aventura espectacular.

En ple prepirineu (Baronia de Rialb, Lleida) els nostres alumnes es van dividir en 2 grups i uns es van dirigir al barranc del riu Rialb per fer descens de barrancs i l’altre al pantà de Rialb per realitzar el kayak, la banana, la cursa d’orientació i el tir amb arc.

Les activitats ens van permetre gaudir de la natura en un entorn meravellós i els alumnes van poder aprendre les tècniques específiques d’aquestes modalitats esportives. Una activitat recomanable per a tothom.

Si vols veure les fotografies i vídeos de la jornada clica aquí.