Sortida de ciències naturals a la Riera de Sant Cugat amb l’alumnat de 1r d’ESO

image1 (2)

Cada any l’alumnat de 1r d’ESO realitza un treball de camp a la Riera de Sant Cugat. In situ es poden observar les espècies més significatives de flora i fauna autòctones, així com l’impacte de la humanitat en l’entorn.

De la mà de Cerdanyola Educa, l’alumnat va seguint un itinerari on se’ls explica la importància de respectar un Parc Natural i l’hàbitat de tots els organismes que hi conviuen. L’alumnat va gaudir molt de les activitats realitzades, ja que eren ells mateixos qui havien de classificar els diferents arbres que es trobaven a la llera del riu i els diferents organismes que van poder anar trobant a la riera.

Per a realitzar aquestes activitats, es van disposar en petits grups i dotats d’unes claus dicotòmiques van ser capaços de fer les classificacions adients. En finalitzar les activitats, vam fer una posada en comú del què havíem observat i vam extreure unes conclusions.

image2

image3