WorldSkills 2017 Abu Dhabi

Del 15 al 18 d’octubre es celebra WorldSkills 2017 Abu Dhabi. És la competició més gran del món a nivell d’habilitats tècniques i professions. Són les olimpíades de la FP. Participen 1500 competidors i 1500 professors que actuaran d’experts evaluant les proves.
La selecció espanyola de s’ha desplaçat fins allà està composada per 25 alumnes i 25 professors que van ser els guanyadors del campionat nacional de FP SpainSkills que es va celebrar a Madrid al mes de febrer.
El nostre institut està representat per Robert Lara com a competidor en l’skill 17 – Wed Design and Development. En aquest skill hi ha 35 competidors d’arreu del món amb un nivell altíssim de programació.
La competició serà molt intensa ja que en 4 dies hauran de desenvolupar 4 aplicacions diferents: plugins, API’s, frontends, videojocs i fer el disseny dels mateixos, amb uns requeriments molts extensos.
Es tracta de competir en una habilitat amb l’èlit mundial i podem estar satisfets de que un alumne nostre sigui allà.