CATSKILLS

La Direcció General de Formació Professional del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya organitza el Campionat de Catalunya de Formació Professional CATSKILLS.

Aquest té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional així com una experiència personal enriquidora; al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot realitzar un intercanvi d’experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses participants.

El nostre Institut participa en la competició d’Informàtica, Administració i Instal·lacions Elèctriques i Organitza i desenvolupa en les seves instal·lacions el Campionat de Catalunya d’Instal·lacions Elèctriques amb el patrocini de Schneider electric.

Més informació sobre l’esdeveniment: Web CATSKILLS Departament d’Ensenyament

Podeu consultar els guanyadors de les darreres edicions i les notícies relacionades aquí.