Institut Guttmann: Taller Game Over

El passat 3 de novembre, dins de les activitats de tutoria, els alumnes de quart han fet un taller anomenat Game Over. Aquest taller el porten monitors de l’Institut Guttmann. Aquest any el nostre tallerista era en Ricard Hernàndez, el qual curiosament havia viscut a Badia feia alguns anys. En aquest taller en Ricard els hi ha explicat de primera mà, els riscos que comporta la conducció en estat d’embriaguesa, drogues, somnolència o cansament. Primer els hi va passar un vídeo i va comentar les diferents actituds davant d’un volant, els jocs de riscs a les platges i altres situacions que poden comportar lesions medul·lars, com la seva, que va ser el resultant d’un accident laboral degut a un error humà. Va compartir l’abans i el després del seu accident amb els alumnes. Com ha canviat la seva vida i la de les persones del seu voltant, amics, parella, pares… Els alumnes es van interessar per molt aspectes de la seva vida, des de com és el cotxe que porta a la relació de parella, els amics….El temps va passar molt ràpidament. Ha estat una experiència molt enriquidora, i esperem poder tornar a fer-la un altre any.

Gràcies Ricard pels teus consells i la teva experiència de vida.

Tutors i alumnes de 4t d’ESO