Jornada Girls in ICT Day

El passat dijous 17 de maig, de les 15.45 a les 20.15h de la tarda, dues alumnes de 3r i 4t van participar a la jornada “Girls in ICT Day” que anualment se celebra a la Facultat d’Informàtica de la Universitat de Barcelona. L’edició d’enguany comptava amb unes xerrades i tallers orientats a noies interessades per la ciència i la tecnologia.

Les nostres alumnes Yvonne Fernández (3B) i Gemma Castro (4A) van tenir l’oportunitat de dissenyar una app de mòbil des de zero, programar un robot i compartir un berenar amb la degana de la FIB, la vicerectora de la UPC i amb altres noies d’entorns diversos però amb inquietuds similars.