Institut Guttmann: Taller Game Over

El passat 3 de novembre, dins de les activitats de tutoria, els alumnes de quart han fet un taller anomenat Game Over. Aquest taller el porten monitors de l’Institut Guttmann. Aquest any el nostre tallerista era en Ricard Hernàndez, el qual curiosament havia viscut a… Llegeix més»

Natació curs 2017-2018

Ha començat el curs 17 / 18 i els alumnes de 1r ESO han començat l’activitat de piscina a l’hora d’educació física. Durant aquest curs cadascun dels grups farà un trimestre de natació a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal.

Beques del MEC Postobligatoria (Batxillerat, CFGM, CFGS, etc.)

Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a estudiants que el curs acadèmic 2017-2018 cursen ensenyaments postobligatoris. Les quanties que es poden atorgar són les següents:
1. Quanties fixes. Seran les següents:
a) Beca de matrícula.
b) Quantia fixa lligada a la renda de l’estudiant.
c) Quantia fixa… Llegeix més»