Activitats nàutiques (vela i rem)

Programa d'activitats nàutiques

El nostre centre fa anys que manté un acord de col.laboració amb el Club Natació Badalona per desenvolupar un programa d'activitats nàutiques (vela i rem) en el qual participen tots els alumnes de 1r d'ESO de l'institut.

Durant el primer trimestre (setembre-novembre) l'alumnat participa en vuit sessions teorico-pràctiques de 2 hores en les instal.lacions del CN Badalona on es realitza una introducció a l'esport de la vela.

Al tercer trimestre (abril-juny) es dediquen vuit sessions al rem (rem de banc fix i llagut català) en les instal.lacions del Port de Badalona.

Durant la realització de les activitats els alumnes estan acompanyats pel professorat d'educació física de l'institut i pels instructors i els monitors del CN Badalona.

Carta informativa, autorització i procediment de pagament - alumnes 1r ESO curs 2016-17

Darrera modificació: dimarts, 28 juny 2016, 21:38