Pla Català d'Esport a l'Escola

Des del curs 2007-2008 el nostre institut forma part del Pla Català d'Esport a l'Escola. Aquest pla té com a principals objectius fomentar l'exercici físic i la pràctica esportiva entre l'alumnat.

Actualment tenim constituïda l'Associació Esportiva Escolar del centre i existeix una amplia i variada programació d'activitats esportives que coordina el professorat del departament d'educació física.

Programa d'activitats nàutiques

El nostre centre fa anys que manté un acord de col.laboració amb el Club Natació Badalona per desenvolupar un programa d'activitats nàutiques (vela i rem) en el qual participen tots els alumnes de 1r d'ESO de l'institut.

Durant el primer trimestre (setembre-novembre) l'alumnat participa en 8 sessions teorico-pràctiques de 2 hores en les instal.lacions del CN Badalona on es realitza una introducció a l'esport de la vela.

Al tercer trimestre (abril-juny) es dediquen 8 sessions al rem (rem de banc fix i llagut català) en les instal.lacions del Port de Badalona.

Durant la realització de les activitats els alumnes estan acompanyats pel professorat d'educació física de l'institut i pels instructors i els monitors del CN Badalona.

Darrera modificació: dimarts, 25 de febrer 2014, 20:08