Omet notícies del lloc

Concert "Cors Joves"
per José Ángel Hernández Santadaría - dimecres, 26 novembre 2014, 09:39

logo%20coral%20b7%20ok.jpg

El proper dissabte 29 de novembre a les 20.00 hores a l'església de Sant Francesc d'Assís de Bufalà tindrà lloc el concert "Cors Joves" amb les actuacions de la Coral de l'Institut Isaac Albèniz, el Cor Jove de l'Orfeó Badaloní i la Coral de l'Institut Badalona VII. L'entrada és gratuïta.

Votacions eleccions renovació consell escolar 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - dissabte, 22 novembre 2014, 13:41

eleccionsCE.jpg

Calendari de votacions

- Alumnat: Dimarts 25/11/14 (matí ESO i batxillerat; tarda CF)

- Professorat: Dimecres 26/11/14 (claustre extraordinari 15.00 h)

- PAS: Dijous 27/11/14

- Mares i pares: Dijous 27/11/14 ( de 18.00 a 20.00 h)

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Sortida al Turó de l'Home (4t ESO)
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 21 novembre 2014, 09:24

turo_home_4tESO.jpg

El dijous 20 de novembre l'alumnat de 4t d'ESO va realitzar una sortida al massís del Montseny i van pujar al cim del Turó de l'Home (1705 m).

Sortida Caixafòrum 2n ESO
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 20 novembre 2014, 18:39

caixaforum_2014.jpg

El divendres 14 de novembre i el dimecres 19 de novembre els alumnes de segon d'ESO van anar al Caixafòrum per visitar una exposició anomenada “La Bellesa Captiva”. En aquesta exposició s'exposaven obres d'art de pintura i escultura provinents del Museu del Prado. A més d'aquesta exposició els alumnes van tenir l'oportunitat d'assistir a l'exposició de fotografia “Gènesis” en la qual s'exposaven fotografies de Sebastiao Salgado les quals representaven paisatges i cultures de diferents indrets del planeta.

Sortida al Mercat Torner
per José Ángel Hernández Santadaría - dimecres, 19 novembre 2014, 20:49

sortida_mercat.jpg

Els alumnes de la USEE han realitzat una sortida al mercat municipal Torner com a part de les activitats del projecte "Mengem-nos el món" sobre l'alimentació que estan treballant a classe.

Àlbum de fotos

Sortida Setmana de la Ciència 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - dimecres, 19 novembre 2014, 19:18

setmana_ciencia.jpg

Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2014, el dimecres 19 de novembre l'alumnat de primer de batxillerat de la modalitat de ciències i tecnologia ha visitat les instal.lacions del Centre d'Investigació i Desenvolupament del CSIC a Barcelona. Els alumnes han participat en un taller sobre tensioactivitat i han assistit a la conferència "Suïcidi cel.lular: rituals per a la supervivència".

Àlbum de fotos