Notícies del lloc

Cooperativa La Sargantana
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 febrer 2017, 19:49

sargantana

L' alumnat de primer curs del CFGM de gestió administrativa ha visitat la Cooperativa La Sargantana de Badalona per conèixer les activitats que desenvolupa i el seu funcionament empresarial.

Sònia Villoro

5a Fira de l'Ensenyament de Badalona
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 febrer 2017, 19:37

fira

L'institut Badalona VII participa en la 5a Fira de l'Ensenyament de Badalona (16 i 17 de febrer) amb una carpa on farem difusió de la nostra oferta educativa.

Fotografies

Esmorzar solidari
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 10 febrer 2017, 10:50

15F

El dimecres 15 de febrer a l'hora del pati (11.00 -11.30 h) l'alumnat de la USEE organitzarà un esmorzar solidari per recaptar fons que aniran destinats a la fundació de l'Hospital de Sant Joan de Déu.

audioAnunci ràdio

17è Festival Internacional de Màgia
per José Ángel Hernández Santadaría - diumenge, 5 febrer 2017, 08:42

li chang

El nostre centre participa en les activitats del 17è Festival Internacional de Màgia - XVII Memorial Li-Chang. Del 6 al 10 de febrer a l'institut hi haurà exposició de programes i cartells del Festival, jocs de mans a l'hora del pati i concurs de màgia.

Sortida al Liceu
per José Ángel Hernández Santadaría - dissabte, 4 febrer 2017, 17:44

liceu

El passat dijous 2 de febrer l'alumnat de 3r d'ESO va realitzar una visita al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Àlbum de fotos

Miquel Ferré

Taller de lectura
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 3 febrer 2017, 15:30

can casacuberta

Els alumnes del Taller de Lectura d'ESO van anar a la Biblioteca Can Casacuberta per participar en una trobada amb Toni Cotet, autor de llibre "Bressol del basquetbol".

Àlbum de fotos

Mireia Lloret