Omet notícies del lloc

Notícies del lloc

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Taller de castells a l'institut
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 abril 2015, 20:00

castellers.jpg

El divendres 24 d'abril els alumnes de 1r i 2n d'ESO participaran en un taller de castells organitzat per la colla de Castellers de Badalona.

Lloc: sala polivalent de l'institut.

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Votacions concurs "Contes del Món"
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 14 abril 2015, 09:56

%C3%ADndex.jpg

Us animem a votar els contes que els alumnes de 2n d'ESO del nostre institut han presentat al concurs de podcast "Contes del Món".

Els dos contes porten per títol "Taller de misèria" i "Els conflictes i els nens".

Podeu votar fins el divendres 17 d'abril.

Feu clic aquí per votar

Menors, Internet i tecnologies
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 9 abril 2015, 19:00

menorsiinternet.jpg

El nostre institut participa en el programa "MENORS, INTERNET i TECNOLOGIES: Crèixer i conviure en un món digital" que organitza l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Al llarg dels propers dies a les tutories de 2n d'ESO es realitzaran activitats per promoure el bon ús de les dades personals per part dels joves en les seves comunicacions a través d'internet. El dijous 16 d'abril a les 18:00 h a la biblioteca del centre tindrà lloc una xerrada adreçada a les famílies i al professorat.

Competició de robots
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 27 març 2015, 21:51

Participació d'un grup d'alumnes de 1r de batxillerat de l'Institut Badalona VII en la competició de robots de la Matesfest 2015

Exposició prevenció malalties cardiovasculars
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 26 març 2015, 19:51

expo.jpg

L' Associació educativa Nou Quitxalles ha compartit amb nosaltres l' exposició itinerant sobre la importància de l'esport en la prevenció de les malalties cardiovasculars, que hem tingut al vestíbul de l'institut durant tota la setmana passada.

Fotografies

Fotografies treball de síntesi 1r ESO