Notícies del lloc

Bon estiu!
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 14 juliol 2016, 19:42
Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Fòrum "Joves Talents Catalunya 2016"
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 14 juliol 2016, 19:41

fòrum joves talents

Dos alumnes de 4t d'ESO del nostre institut (Albert Sànchez Segura i Mireia López Barrón) han estat seleccionats per participar en el Fòrum "Joves Talents Catalunya 2016" realitzat  a l'Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya amb el suport del Departament d’Ensenyament. El fòrum, que s'ha celebrat del 30 de juny al 3 de juliol, ha tingut com a tema central les energies renovables.

Àlbum de fotos

Revista Skapa't Estiu 2016
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 28 juny 2016, 19:33

revista skapat

No us perdeu el darrer exemplar del curs de l'Skapa't!

Aquí us deixem l'enllaç: https://joom.ag/Q46Q

Bon estiu per a tothom,

L'equip de redacció

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Recollida de mobiliari i material escolar pel camp de refugiats de Diavata (Grècia)
per José Ángel Hernández Santadaría - diumenge, 26 juny 2016, 09:13

fampas badalona

Benvolgudes famílies i mestres,

Us hem de dir que la recollida de mobiliari i material escolar que vàrem fer el passat 16 de juny pel camp de refugiats de Diavata ha estat tot un èxit. Finalment vam aconseguir carregar tres camions sencers  plens de tot tipus de mobiliari i diferent ...

Mostra la resta d'aquest tema
(271 paraules)
Fi de curs
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 21 juny 2016, 17:53

fi de curs

El proper dilluns 27 de juny estan previstes les activitats següents:

- Lliurament de butlletins de notes d'ESO i primer de batxillerat (pel matí, segons l'horari indicat pel tutor/a)

- Retorn dels llibres reutilitzats a IDDINK (gimnàs del centre; segons l'horari indicat per Iddink en els missatges enviats a les famílies)

- Lliurament de butlletins de CF (a les 16:00 hores)

- Acte de comiat de l'alumnat de 2n curs de CF (17:00 hores, sala polivalent)

VIII Challenge de Rem
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 juny 2016, 08:39

rem

El proper dilluns 20 de juny a les 11:00 hores l'equip de l'Institut Badalona VII participarà en la VIII edició del Challenge de Rem que tindrà lloc al Port de Badalona.

Tot l'alumnat, el professorat i les famílies que hi puguin assistir estan convidades a animar el nostre equip (podeu portar pancartes, xiulets, bocines, etc.)

Manel Castells