Notícies del lloc

Imatge insB7 .
Inici de la campanya de neteja del pati
per insB7 . - dimecres, 11 octubre 2017, 18:06

escola_neta

El proper dilluns 16 d'octubre comença la campanya de neteja del pati organitzada pel comité ambiental del centre i aprovada pel consell escolar. A les tutories d'ESO s'està informant als alumnes sobre la justificació, l'organització i el calendari d'aquesta campanya.

Informació sobre la campanya de neteja del pati

Barcelona Games World
per insB7 . - dimecres, 11 octubre 2017, 18:06

bgw

El passat divendres 6 d'octubre l'alumnat del cicle formatiu de sistemes microinformàtics i xarxes va visitar la fira Barcelona Games World.

Àlbum de fotos

Departament d'informàtica

Matagalls 2017
per insB7 . - dimarts, 10 octubre 2017, 17:50

matagalls

Avui dimarts 10 d'octubre l'alumnat de 2n d'ESO ha realitzat una sortida de senderisme a Matagalls.

Warhol. L'art mecànic
per insB7 . - dijous, 5 octubre 2017, 19:48

andy

El passat dimecres 4 d'octubre, els alumnes d'Història de l'Art de 2n de Batxillerat van visitar l'exposició Warhol. L'art mecànic, retrospectiva que CaixaFòrum dedica a la icona del Pop Art, Andy Warhol. Va ser una excel.lent oportunitat per conèixer la seva evolució artística i gaudir en directe d'obres que han passat a formar part de l'imaginari col.lectiu, com ara les serigrafies que va dedicar a Marilyn Monroe, entre d'altres.

Àlbum de fotos

Mercè Briones

Dia mundial dels docents
per insB7 . - dijous, 5 octubre 2017, 17:55

docents

El 1994, la UNESCO va declarar el 5 d’octubre Dia Mundial dels Docents per tal de commemorar la comprensió i estima envers la contribució vital dels docents a l’educació i al desenvolupament.

Vaga general del 3 d'octubre de 2017
per insB7 . - dimarts, 3 octubre 2017, 13:12