Notícies del lloc

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Jornades de portes obertes postobligatòria
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 28 abril 2017, 06:58

JPO

Jornades de portes obertes

• Cicles formatius (família administrativa i família informàtica i comunicacions):  Dimecres 3 de maig, 18.00 hores
  • Batxillerat (modalitat ciències i tecnologia i modalitat humanitats i ciències socials):Dijous 4 de maig, 18.00 hores
Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Programa de ràdio "La Banda del Pati"
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 28 abril 2017, 06:58
Sant Jordi 2017
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 28 abril 2017, 06:55

rosa

Fotografies dels actes organitzats al centre amb motiu de la festivitat de Sant Jordi

Àlbum de fotos 1r i 2n ESO

Àlbum de fotos Batxillerat

Àlbum de fotos Batxillerat 2

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Mostra de teatre d'educació secundària
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 25 abril 2017, 18:41

mostra

Avui 25 d'abril el nostre institut ha participat en la Mostra de Teatre d'Educació Secundària de Badalona realitzada al Teatre Zorrilla.

Hi hem representat una adaptació de l'obra Els ocells d'Aristòfanes, a partir de la versió prosificada de Jordi Coca. La música que hem interpretat són cançons de Cole Porter amb la lletra adaptada a l'obra.

Intèrprets: alumnes del taller de teatre (de 2n i 3r d'ESO), les alumnes del taller de coral (de 1r, 2n i 3r d'ESO) i un grup de músics de 2n, 3r i 4t d'ESO.

Imatges i programa de la mostra

Carme Mateu

Xerrada a la biblioteca
per José Ángel Hernández Santadaría - diumenge, 23 abril 2017, 18:56

xerrada

El dijous 20 d'abril l'alumnat de 4t ESO de l'itinerari humanístic i social i els de 1r i 2n del batxillerat humanísitic van assistir a la xerrada de l'historiador Alberto Torra sobre la seva tasca a l'arxiu de la Corona d'Aragó.

Àlbum de fotos

Victòria de Castro

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Taller de teatre aplicat a la comunicació
per José Ángel Hernández Santadaría - dimecres, 19 abril 2017, 20:15

taller teatre

Els estudiants de primer curs del CFGM de gestió administrativa han participat en un taller de teatre aplicat a la comunicació. Vam disfrutar molt fent ús de la nostra veu, despertant la nostra consciència i movent el cos. Esperem repetir!

Sònia Villoro