Omet notícies del lloc

XXIV Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya
per Jorge González - diumenge, 19 octubre 2014, 12:59

jr24cec.jpg

El dissabte 18 d’octubre de 2014, el Consell Escolar de Catalunya va celebrar la XXIV Jornada de reflexió amb el títol La personalització de l’aprenentatge, al Teatre Auditori de Salou. A la web del consescat podeu veure videos d'alguns dels ponents, així com participar dels fòrums de discussió.

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Activitats nàutiques 1r ESO 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 octubre 2014, 17:27

vela2014.JPG

Durant el primer trimestre del curs l'alumnat de 1r d'ESO està realitzant un programa d'activitats nàutiques a les instal.lacions del Club Natació Badalona.

Àlbum de fotos

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Sortida de tutoria 1r d'ESO
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 octubre 2014, 17:26

sortida1ESO2014.jpg

El dijous 16 d'octubre l'alumnat de 1r d'ESO ha realitzat la sortida de tutoria d'inici de curs. Tots els alumnes, acompanyats pels seus tutors i professors, han realitzat una caminada des de l'institut al berenador de Can Ruti i han participat en diverses activitats organitzades pel professorat d'educació física.

Àlbum de fotos