Omet notícies del lloc

Notícies del lloc

Imatge José Ángel Hernández Santadaría
Senderisme a Montserrat (3r ESO)
per José Ángel Hernández Santadaría - dijous, 30 octubre 2014, 21:18

montserrat2014b.jpg

El dimecres 29 d'octubre els alumnes de 3r d'ESO han realitzat una sortida per practicar senderisme a Montserrat. L'activitat ha estat organitzada pel departament d'educació física.

Halloween 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - diumenge, 26 octubre 2014, 11:28

halloween.jpg

Del 27 al 31 d'octubre s'organitzaran al centre diverses activitats en llengua anglesa adreçades a l'alumnat de 1r d'ESO.

Al llarg de la setmana, a les classes de la matèria d'anglès, es realitzaran activitats relacionades amb la festivitat de Halloween i el divendres 31 a partir de les 11.30 h els alumnes de 1r ESO A, C i D assistiran a la projecció de la pel.lícula Beetlejuice en versió original subtitulada (sala polivalent de l'institut).

Taller extraescolar d'estudi assistit 2014-2015
per José Ángel Hernández Santadaría - dissabte, 25 octubre 2014, 11:06

estudiassistit.jpg

Necessites ajuda per... Fer els deures? Organitzar-te la feina? Preparar els exàmens? Repassar algunes matèries?

Taller d'estudi assistit els dilluns i els dimecres de 17.00 a 18.00 h

Més informació al despatx de l'AMPA (de dilluns a dijous de 17.00 a 19.00 h)

Full d'inscripció

Imatge Jorge González
XXIV Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya
per Jorge González - diumenge, 19 octubre 2014, 12:59

jr24cec.jpg

El dissabte 18 d’octubre de 2014, el Consell Escolar de Catalunya va celebrar la XXIV Jornada de reflexió amb el títol La personalització de l’aprenentatge, al Teatre Auditori de Salou. A la web del consescat podeu veure videos d'alguns dels ponents, així com participar dels fòrums de discussió.

Activitats nàutiques 1r ESO 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 octubre 2014, 17:27

vela2014.JPG

Durant el primer trimestre del curs l'alumnat de 1r d'ESO està realitzant un programa d'activitats nàutiques a les instal.lacions del Club Natació Badalona.

Àlbum de fotos

Sortida de tutoria 1r d'ESO
per José Ángel Hernández Santadaría - divendres, 17 octubre 2014, 17:26

sortida1ESO2014.jpg

El dijous 16 d'octubre l'alumnat de 1r d'ESO ha realitzat la sortida de tutoria d'inici de curs. Tots els alumnes, acompanyats pels seus tutors i professors, han realitzat una caminada des de l'institut al berenador de Can Ruti i han participat en diverses activitats organitzades pel professorat d'educació física.

Àlbum de fotos