Omet notícies del lloc

Distinció de les Proves d'Accés a la Universitat
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 22 juliol 2014, 10:10

IMG_0622.JPG

Tres alumnes del nostre institut (Hèctor Alfambra, Irene Onofre i Guillem Saldo) han estat mereixedors de la Distinció de les Proves d'Accés a la Universitat que el Govern de la Generalitat atorga als estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut les millors notes de les PAU 2014.

L'acte de lliurament de distincions va tenir lloc el dilluns 21 de juliol a L'Auditori de Barcelona.

Veure àlbum de fotos

Deures d'estiu 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 1 juliol 2014, 21:45

estudiar-en-verano.png

Podeu trobar les activitats de recuperació (alumnes amb matèries suspeses a l'avaluació ordinària del mes de juny), el calendari de les proves extraordinàries de setembre  i les activitats de consolidació (deures d'estiu per a la resta de l'alumnat) en els enllaços següents:

Alumnat ESO

Alumnat 1r Batxillerat

Bon estiu!

Revista Skapa't juny 2014
per José Ángel Hernández Santadaría - dimarts, 1 juliol 2014, 21:45

portadaskapatjuny2014.jpg

Durant aquest estiu us convidem a llegir l'edició de juny de la revista digital "Skapa't", elaborada pels alumnes de 4t d'ESO.

Llegir revista