YOUCERVERER: 3D, realitat augmentada i YouTube

El passat divendres 28 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat van poder gaudir d’una xerrada amb Jordi Targa, que treballa a l’ENTI BCN, i Juan Moliner (conegut a la xarxa com a Trazzto), que entre els dos van explicar alguns conceptes de tecnologia 3D, realitat augmentada i l’experiència real de com és la feina de ser youtuber. L’equip de comunicació del centre va poder realitzar un vídeo en directe que es va poder seguir via YouTube i que tot seguit us deixem.

Després d’acabar la xerrada, els alumnes també van poder participar en un taller d’edició de vídeo impartit per Juan Moliner, Jordi Targa i Jordi Cots, on van explicar quins són els passos a seguir per elaborar un curtmetratge.

youcerverer