Distinció a alumnes de 2n de Batxillerat

Distinció PAU2016

“El dilluns 18 de juliol, a l’Auditori de Barcelona es van entregar les distincions als alumnes que han obtingut una nota de selectivitat superior a 9.
Van ser 430 alumnes aquest any 2016, dels quals 6 són de Cervera: Arnau Creus, Maria Puig, Pau Bové i Albert Trilla de l’Institut Antoni Torroja i Jordi Garriga i Laia Ninot de l’Institut La Segarra.
Cal remarcar que només 11 centres de Catalunya tenen 4 alumnes amb aquesta puntuació i un d’ells és l’Institut Antoni Torroja. Hem de tenir també en compte que aquests quatre alumnes venen d’una sola línia de batxillerat, quan altres centres compten amb dues o més. Això dona mostra de que el nivell dels estudiants de la nostra ciutat és molt bo, i n’hem d’estar satisfets.
L’acte va estar presidit pel Conseller d’Empresa i Ocupació, Jordi Baiget, que va adreçar unes paraules als assistents i van ser cridats els alumnes, nomenant el seu centre de procedència, per lliurar-los l’acreditació.
Tot plegat va acabar amb les fotografies i les felicitacions de pares, professors i estudiants que van compartir una estona per tal d’assaborir el resultat de l’esforç que han fet aquests nois i noies durant la seva etapa d’ensenyament secundari.”