Maria Canals porta cua a Cervera. Judit Prat, Bea Beltran & el Piano

maria canalsDivendres dia 12 de maig, l’alumnat del nostre institut va poder gaudir, en directe, d’aquesta magnifica vetllada “Maria Canals porta cua a Cervera”. El concert responia a un intercanvi de Grau professional de l’institut de música d’Andorra la Vella amb el conservatori de música de Cervera

Bea Beltran i Judit Prat, les nostres alumnes de 2n de batxillerat,  ens van delitar, a la tarda, amb dues peces interpretades al carrer General Güell. No està de més remarcar l’excel·lència de tots aquells participants que amb les seves interpretacions van arrancar l’aplaudiment merescut del públic.

S’ha de tenir en compte, que tots els alumnes que compaginen els seus estudis d’Eso i Batxillerat amb els de música, fan un esforç titànic i se’ls ha d’agrair aquesta dedicació i compaginació, gens fàcil, que ens ajuda a tots a apropar-nos a la cultura musical.  Enhorabona i moltes felicitats!!!

El conservatori de Cervera és d’admirar pels seu alt nivell en els estudis que imparteixen.