Marc Celeiro: una jove promesa de les APPs

L’alumne Marc Celeiro Escribà, de 4t ESO B, està concursant, juntament amb el seu germà Òscar (ex-alumne del nostre centre) al concurs FGCHackApp, que consisteix en desenvolupar solucions tecnològiques mòbils per promoure la creativitat al voltant de l’ús de les dades obertes que ofereix l’operadora FGC.

El passat dijous dia 17 van presentar el seu projecte a l’Smart City World Expo, a la Fira de Barcelona, davant de representants d’FGC i de la Generalitat de Catalunya.

El projecte que presenten s’anomena El meu tren, i és una aplicació que està publicada des de fa més d’un any i mig a Google Play Store. Aquesta et permet consultar els horaris i les incidències d’FGC i Rodalies de Catalunya. Des de llavors, més de 10.000 persones han provat l’aplicació. Cal destacar que més de 190 persones han valorat l’aplicació i que, de mitjana, té una nota de 4,7 sobre 5.