Llibres de text 2017-2018

En el següent document podreu veure la llista de llibres pel curs 2017-2018. Si no el podeu veure, premeu aquí.

També us volem recomanar que no compreu encara la resta de material escolar pendent, a banda dels llibres, fins a mantenir les primeres reunions al mes de setembre, on sereu degudament informats.

En general, davant del dubte, no compreu res i espereu al setembre. Així evitareu despeses innecessàries. De vegades, les presses no porten enlloc.

En paral·lel, us recordem que disposareu d’agendes escolars, de temàtica ambiental, al preu d’un euro, per tots els alumnes del centre que ho desitgin des del primer dia d’inici del curs 2017-2018. Per tant, no és necessari que l’adquiriu durant aquest estiu, si així ho voleu.