Alumnes de les escoles de música de Cervera i de Bellpuig guanyen un 3r premi al concurs PIF Castelfidardo (Itàlia)

El grup Assossegats, format pels alumnes d’acordió, guitarra elèctrica i bateria del Conservatori de Música de Cervera, juntament amb el Grup de Percussió de Cervera i Bellpuig, van concursar en el Premio Internazionale Fisarmonica Castelfidardo (PIF) on van ser guardonats amb un 3r premi.

El PIF Castelfidafdo és un concurs internacional d’acordió celebrat a la ciutat de Castelfidardo, a la província d’Ancona (Itàlia), que enguany celebra la seva 41a edició. Compta amb onze categories per a diferents edats, estils de música i conujunts. Músics de tot el món participen en aquest premi.

Castelfidardo és reconeguda com la ciutat de l’acordió. Mostra d’això es que podem trobar fàbriques d’acordions importants, com la marca Scandalli, que els alumnes van visitar per veure com és el procés de construcció d’una acordió.

Moment de l’entrega del premi. Font: Facebook Conservatori Cervera