Participació en l’Espill Encantat

El passat 13 de març l’alumnat de primer d’ESO va participar en l’espectacle “L’Espill Encantat”, una història ambientada a la Segarra basada en l’obra “Quadern de música” de Jaume Ferran adaptada al català per Montse Pont, amb música de Jordi Castellà i producció del Conservatori… Llegeix més»

Tanca la porta al foc

Aquest darrers dies, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha gaudit de nou de la magnífica experiència de poder fer pràctiques d’extinció d’incendis “in vivo” al patis de l’Institut, després d’una classe teòrica on s’explica la prevenció d’incendis a la llar i els seus origens… Llegeix més»

Bojos per la ciència

El divendres dia 19 de gener la Fundació Catalunya La Pedrera va presentar el programa Bojos per la Ciència, en la seva edició de 2024. L’esdeveniment va tenir lloc a Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages. L’acte va aplegar més de 1.000 persones… Llegeix més»

Taller d’amfibis i rèptils

El dimecres 17 de gener l’alumnat de primer d’ESO ha realitzat un taller d’amfibis i rèptils a la sala d’actes de l’institut. Hem pogut veure serps, tortugues, granotes, un camaleó, un llangardaix i, fins i tot, una aranya. També n’hem pogut tocar alguns.
Ens n’ha explicat… Llegeix més»

Sortida al museu de Cervera

El divendres 15 de desembre, l’alumnat de Geologia de 1r i 2n de Batxillerat i l’alumnat de Biologia de 2n de Batxillerat hem anat al Museu Comarcal de Cervera a visitar una exposició temporal sobre la història geològica i paleontològica de les terres de Lleida… Llegeix més»