Benvinguts/es a l’Institut Antoni Torroja!

Durant l’estiu anirem actualitzant tots els continguts d’aquest web d’acord a les dades corresponents al curs 2017-2018. Mitjançant els diferents comptes del centre a les xarxes socials (Facebook i Twitter principalment) informarem degudament d’aquests canvis.

Si teniu qualsevol dubte sobre qualsevol cosa sempre podeu enviar-nos un missatge electrònic a iesantonitorroja@xtec.cat 🙂

BON ESTIU!

LA CONSELLERIA D’EMPRESA I CONEIXEMENT CONCEDEIX DISTINCIONS ALS ALUMNES DE L’ANTONI TORROJA

El dijous, dia 20 de juliol, a les 18.30 h i a l’Auditori de Barcelona es van lliurar les distincions als alumnes que han obtingut una qualificació en la fase general de  les Proves d’Accés a la Universitat (PAU)  igual o superior al 9,00.
Enguany, una… Llegeix més»