SETMANA BIO AL NOSTRE CENTRE

Durant aquesta setmana, del 23 al 27 d’octubre, el nostre centre ha format part de la Setmana Bio organitzada per l’Ajuntament de Navàs i amb col·laboració amb el departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el grup “Navàs, sobirania alimentària” i juntament amb els centres escolars del poble.

Durant cada dia els alumnes del nostre centre han esmorzat fruita ecològica cada dia tant a primària com a secundària.  A més a més, en diferents cursos (primària i secundària) han realitzat activitats diferents: han anat a visitar una finca de producció hortícola ecològica: l’Hort del Navarro (Súria), han anat a visitar el Celler Cooperatiu d’Artés Artium, un celler de la DO Pla de Bages. Hem visitat l’Hort de Cal Tomàquet: coneixem el projecte col·lectiu de 13 horts familiars promogut per l’ajuntament de Navàs, hem conegut com funcionat un compostador de matèria orgànica i perquè serveix. Hem mirat i hem fet un debat sobre el programa de televisió “Què, qui, com – Agricultura ecològica”, hem mirat i hem fet un debat sobre el documental “Què mengem?” i als alumens de primària la Sílvia de Contemocions ens ha explicat diversos contes.

Podeu trobar un recull de totes les fotografies clicant a l’enllaç següent: