PROJECTES A 5èB DE PRIMÀRIA

Els alumnes de 5è B estem treballant com a projecte “els fenòmens naturals”. Tot va començar amb el gran terratrèmol de Mèxic. La nostra pregunta era si a Catalunya hi pot haver un terretrèmol com el que van patir a Mèxic. Tot això ens ha portat a parlar dels fenòmens naturals.

El dilluns dia 20 vam començar les nostres exposicions orals. El Cristian i l’Àngel han fet un Power Point sobre els tsunamis. La Carla, el Wail i la Jana ens han donat informació sobre els terratrèmols.

L’aprenentatge entre iguals i l’aprenentatge significatiu prenen sentit en activitats com aquestes perquè a partir d’una pregunta d’actualitat els alumnes mostrem unes inquietuds i ens plantegem dubtes que volem respondre.