Projecte FEM SERVEI a 3r d’ESO

Els alumens de 3r d’ESO participen en el projecte “Fem Servei” col·laborant amb entitats del poble per tal d’oferir algun tipus de servei. En aquest cas, avui us parlarem d’un grup d’alumnes que va al casal d’avis a fer un curs sobre informàtica als avis i àvies que s’han apuntat.

Els alumnes estan entusiasmats de poder ensenyar tot el que ells saben i els avis estan molt disposats a aprendre. Segur que resultarà una experiència molt profitosa tant per als nostres alumnes com per als avis!

Aprofitem per recordar-vos, que el proper dimecres dia 31 de maig a les 5 de la tarda, a la biblioteca del poble, hi haurà una presentació de tots els projectes que es porten a terme dins del Fem Servei. Hi esteu tots convidats!