L’IE SANT JORDI A “ELS OPTIMISTES” DE CATALUNYA RÀDIO

La setmana passada, del 23 al 26 de setembre, l’Institut Escola Sant Jordi va participar al concurs de Catalunya Ràdio que porta per nom “Els optimistes”, que s’emet d’1 a 2 del migdia de dilluns a divendres. Hi varen intervenir els alumnes de quart d’ESO, amb la col·laboració d’altres alumnes de primària i secundària.

El nostre centre va competir al llarg de tota la setmana contra l’escola La Salle de Berga. Les diferents proves eren formulades per l’equip del programa als estudis de Catalunya Ràdio, liderat per Sergi Vives i Manu Guix, i eren contestades en directe per representants del centre a Barcelona i per grups d’alumnes des de l’institut en diferents connexions.

Als estudis de l’emissora hi varen participar, en diferents dies, un parell de professors, un alumne, un ex-alumne, un pare i, el darrer dia, la directora.

Les proves eren molt diverses: preguntes de cultura general, d’ortografia en català, d’endevinar músiques, etc. i eren formulades en diferents estils.  Al final de la setmana, per bé que de forma ajustada, va resultar guanyador el nostre Institut Escola Sant Jordi, que va rebre com a premi 500 euros, que es destinaran al viatge de fi de curs de 4rt. d’ESO. Felicitats a tots per aconseguir aquest repte, encara que el més important de tot va ser la participació i l’experiència viscuda, que fou molt positiva. Enhorabona, optimistes!!!