Intercanvi eTwinning al nostre centre!

Demà dijous dia 30 de març arriben a Navàs un grup 50 estrangers (alumnes i professors) provinents d’Àsutria, Grècia i Polònia. Són els nostres socis del projecte eTwinning que aquest any desenvolupem amb els alumnes de 3r d’ESO. El projecte es diu “Singing around” i consisteix a intercanviar i cantar cançons tradicionals de cada país amb la seva llengua. Així doncs, nosaltres aprenem cançons en polonès, grec i el dialecte austríac.

Estem molt contents de poder ser els anfitirons d’aquest grup tant important i, un cop més, volem donar les gràcies a les famílies que molt amablement han obert les portes de casa seva per fer de família d’acollida. Això ens demostra que tot i ser un centre petit, no només tenim un gran projecte educatiu, sinó que les famílies que ens envolten són les que ens ajuden a fer el centre gran.

Demà dijous, a les 4 de la tarda els alumnes estrangers ja hauran arribat hi farem una rebuda institucional amb el nostre grup d’animació a la plaça de l’ajuntament. Tothom hi és convidat!

Si voleu estar al cas del pas dels eTwinners al nostre centre, podeu fer-ho seguint les xarxes socials (Twitter, Instagram, Facebook) i sobretot, amb el nou compte d’Instagram que hem creat per l’ocasió: etwinners_navas

Gràcies a tothom, esperem poder gaudir molt de l’experiència que, de ben segur, serà inoblidable.

etwinning_logo