HOMENATGE A GUILLEM AGULLÓ

Avui, els alumnes de secundària de l’IE Sant Jordi hem fet un homenatge al Guillem Agulló, en motiu del 20è aniversari de la seva mort.

En Guillem Agulló era un jove valencià, militant de l’esquerra independentista que va ser assassinat per un grup de militants de l’extrema dreta l’11 d’abril de 1993. Hi va haver una gran polèmica a nivell polític i judicial.

Coincidint amb l’estrena de la megafonia de l’edifici de l’institut, han sonat durant el dia dues cançons en homenatge al Guillem: No tingues por (Obrint Pas) i No sé què sent (Feliu Ventura).

Amb els alumnes hem dissenyat i implementat una acció creativa amb espelmes i el missatge “No estàs sol! No tingues por” de la cançó d’Obrint Pas. L’activitat també ha servit per reflexionar sobre la intolerància, l’ús de la violència,…