FEM PINYA

Dimecres els alumnes de 2n d’Eso de l’institut escola Sant Jordi vam fer pinya amb el Castellers de Berga.

Dimecres a primera hora del matí, il·lusionats i emocionats, vam agafar el bus que ens va portar fins a Berga. Un cop a la seu dels Castellers de Berga vam aprendre tècniques de relaxació, vam fer grups i vam haver de practicar com es fa la pinya, els pilars , on van les agulles i moltes coses més. També ens vam adonar que, per tal que el Castell surti bé, s’ha d’estar concentrat, s’ha de treballar amb esforç i sobretot en equip. I el més important, que en un Castell hi cap tothom . Aquí teniu una bona mostra: