ERASMUS+ PRIMERA ACTIVITAT: LOGO I NOM DEL TWITTER

Els alumnes d’ESO vam participar a la primera activitat del projecte Erasmus+. L’activitat consistia en dibuixar o dissenyar un logo que fos identificatiu del projecte i, a la vegada, pensar un nom de Twitter per poder obrir el nostre compte conjunt amb els altres tres socis.

Els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO vam presentar els nostres logos i les nostres propostes de noms el dimecres dia 22 de novembre. El dijous dia 23 vam votar els alumnes de 1r i 2n d’ESO i el divendres dia 24, els alumnes de 3r i 4t.

Els logos i els noms de Twitter van quedar exposats al passadís de l’institut. D’aquesta manera, durant l’hora del pati, els alumnes vam anar a l’aula Magna i vam poder votar el nostre logo i nom de Twitter preferit.  Tant els alumnes com els professors de secundària vam poder votar per escollir el millor representant del nostre centre.

El dilluns dia 27 els alumnes que som membres del comitè del logo i els alumnes que formem el comitè del nom de Twitter vam fer el recompte de vots controlant que tots els vots fossin correctes. Del nostre centre, el logo guanyador va ser el de l’alumna de 3r d’ESO: PAULA MELERO i el nom de Twitter guanyador va ser el de l’alumne de 4t d’ESO: DANI RAMOS amb la proposta del nom @oneforall

Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies a tots i a totes els que vau participar! Vam tenir un total de 74 logos presentats i 43 propostes de noms de Twitter resultant el país amb més participació d’entre tots els socis.  Gràcies per fer-ho possible!

LOGO GUANYADOR DEL NOSTRE CENTRE FET PER LA PAULA MELERO (3rB ESO)

El dimecres dia 29 de novembre, els membres dels dos comitès vam votar el logo i el nom de Twitter guanyador d’entre les propostes guanyadores de cada país membre del projecte.  El nostre logo va quedar en segona posició i el nostre nom de Twitter en tercera posició. Tot i així, molt orgullosos de la feina feta i presentada!  El logo guanyador ha estat el dels nostres socis grecs i el nom de Twitter guanyador és el dels austríacs amb el nom @strongertogether

LOGO GUANYADOR (DE GRÈCIA) QUE ENS REPRESENTARÀ EL NOSTRE PROJECTE.

Si voleu veure algunes imatges més de les votacions i dels altres dos logos dels nostres socis, cliqueu l’enllaç següent.