ENS VISITEN DOS TESTIMONIS DE L’AMICAL DE MAUTHAUSEN

Avui dimecres dia 25 d’abril, un any més, dos representants de l’Amical de Mauthausen han vingut a donar testimoni de la seva experiència al camp de concentració als alumnes de 4t d’ESO.

Ha estat una xerrada intensa però molt interessant i hem pogut descobrir com dues persones ens explicaven de manera natural i entenedora l’horror que van viure en aquell terrible període històric. La xerrada està emmarcada dins de l’assignatura de socials pels continguts ja treballats, però és també una bona oportunitat per poder treballar educació emocional ja que les vivències del senyor Llibert i el senyor Tomàs ens transporten en tot el què ells van viure.

Un cop més, moltes gràcies a l’Amical de Mauthausen per permetre que tota aquesta informació valuosa arribi a la nostra escola.