EL TÚNEL DE LA POR

Un any més, els alumnes de secundària preparen el Túnel de la Por per tot l’alumnat del centre: primària i secundària. La preparació la realitzen diversos alumnes de secundària que participen en els tallers que es fa cada divendres. Els tallers que hi participen són: Mou-te, RRRven i Mediació.  Cada grup d’alumnes s’encarrega d’una part específica de la preparació: des de vestuari, maquillatge, decoració del túnel, etc.

Ha de quedar tot ben a punt perquè dimarts dia 31, el dia que celebrem la castanyada al centre, tots els alumnes puguin disfrutar d’una experiència diferent i engrescadora….

Voleu veure com anem preparant el túnel? Un petit tastet el trobareu clicant l’enllaç següent: