CARNESTOLTES A L’INSTITUT ESCOLA

El passat divendres dia 3 de març, el nostre centre va celebrar el carnestoltes. Tant els alumnes de primària com els de secundària van participar a la festa. Els alumnes de secundària, acompanyats pel grup d’animació de gralles i percussió van començar la rua sortint de l’institut juntament amb els xanquers de 1r d’ESO que s’estrenaven sortint al carrer! Un dia ben emocionant per a aquests alumnes que, en l’assignatura d’educació física, han estat treballant de valent per poder fer tota la rua damunt de les xanques. Enhorabona a tots i a totes perquè ho veu fer molt bé!!!

La rua va seguir fins la llar d’infants de la Quitxalla on els nens i nenes ens van rebre amb il·lusió i amb cares d’alegria. Vam continuar fins al pati de primària i allà vam llegir i escoltar el pregó de carnestoltes realitzat pels alumnes de secundària.  Seguidament, hi va haver la rèplica del pregó per part dels mestres. Tot dins del respecte però en clau d’humor perquè per “carnaval, tot s’hi val!”.

Quan es va acabar la lectura del pregó, la rua va continuar acompanyada per alguns alumnes de primària i les seves famílies. Vam anar pel passeig fins a la Plaça Gaudí i després vam tornar cap al pati de l’institut per cremar el rei i la reina carnestoltes.  Al pati, hi havia un pica-pica per a tots els alumnes, música i finalment vam cremar al rei i la reina.  Un cop es van cremar el rei i la reina, els alumnes de primària van tornar a l’escola. Va ser una festa molt divertida on tothom va passar-s’ho molt bé. Volem donar les gràcies al grup de gralla i percussió perquè, juntament amb els xanquers, van fer que la festa fos molt lluïda i animada.

A continuació podeu veure un recull d’imatges de la celebració: