ATURADA AVUI A LES 12 DEL MIGIDA

Degut als esdeveniments que van passar durant tot el dia d’ahir, el nostre institut escola s’afegeix a la convocatòria d’aturada de l’activitat avui a les 12 del migdia com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats humanes.

Els alumnes de primària sortirem al pati i escoltarem música en pro dels drets humans. A més a més, cada classe llegirà una frase de pau i a favor dels drets humans.

Els alumnes de secundària, que han decidit lliurement durant l’espai del Desperta d’afegir-se a l’aturada, aniran a la plaça de l’ajuntament a seguir l’activitat que ha preparat l’ajuntament del nostre poble.

Us convidem a tots i a totes a acompanyar-nos.