ACTE DE CLOENDA DEL PROJECTE DELS REFUGIATS

Dimecres 23 de maig, a la sala d’actes de la biblioteca, els alumnes de 2n d’ESO vam fer l’acte de cloenda del nostre projecte sobre els refugiats “Buscant una nova vida”.

Vam presentar les activitats que hem estat fent durant el projecte, la xerrada amb un refugiat de l’Alberg de Berga, la trobada que vam fer a l’Ametlla amb altres refugiats on vam intercanviar una bona estona de jocs, música, creativitat i sobretot, molt bon rotllo. Ah! i una remullada al riu que això sempre va bé! També vam fer la caminada des de Berga fins a Queralt amb el mateix grup de refugiats de l’alberg i a la sala d’actes vam presentar un vídeo resum de totes les activitats.

Els assistents a més, vam poder escoltar una xerrada sobre refugiats a càrrec de Josep Cònsola. Un cop es va acabar l’acte, vam oferir un berenar solidari en benefici a l’ONG Proactiva Open Arms, l’ONG encarregada del vaixell Astral que continua salvant vides al mar Mediterrani. En total vam aconseguir 130 euros. Moltes gràcies a tothom!