3a JORNADA DE PATIS A EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

El dissabte dia 21 d’abril vam portar a terme les terceres jornades de patis a educació infantil i primària. Un dia en què família i escola fem, un cop més, un bon equip per poder transformar els espais del pati en uns llocs on els nostres fills i alumnes puguin gaudir de l’aprenentatge tot jugant.

La jornada va anar molt bé. Vam pintar el rocòdrom i vam delimitar la zona de caiguda per posar-hi sorra. Es van fer tres panells musicals i dues taules de filtració per Educació Infantil. També es va construir una cuineta a primària i es va posar un tobogan a Educació Infantil.

Donem les gràcies i felicitem a totes les famílies que hi van participar i al grup impulsor del projecte patis de l’escola. Mil gràcies!!!!

Podeu veure un recull de fotografies clicant l’enllaç següent: