2a JORNADA DE PATIS A PRIMÀRIA

El dissabte dia 21 d’octubre a primària va tenir lloc la segona jornada de patis. De nou va tornar a ser un gran dia en què famílies i escola van treballar de valent i formant un gran equip per tal de deixar uns patis fantàstics per als nostres fills/es i alumnes.

Va ser un dia de treball intens i dur però també un dia festiu, un dia en què es van compartir idees, creativitat i ganes de treballar per un objectiu comú: revitalitzar el pati de primària.

El resultat és extraordinari! Un cop més hem demostrat que famílies i escola som un equipàs guanyador i des del centre volem agraïr a totes les famílies la vostra participació. Moltes gràcies per ser-hi!!!

Segur que els vostres fills/es us han dit meravelles dels nous espais. I podeu comprovar vosaltres mateixos com va anar el dia clicant al següent enllaç: