Biblioteca

La biblioteca escolar és un element clau per promoure i contribuir a la utilització dels diversos recursos educatius i facilitar l’adquisició dels coneixements i de les tècniques necessàries per tal que l’alumnat aconsegueixi de manera gradual una autonomia en l’aprenentatge, en l’accés i obtenció d’informació i en el gaudi de la lectura. Esdevé, per tant, un recurs bàsic per a l’aprenentatge, per a la recerca i la selecció d’informació necessari per a l’adquisició de les competències bàsiques en el desenvolupament dels continguts curriculars de totes les àrees.
L’Institut Angeleta Ferrer i Sensat va participar en el Projecte d’Innovació Educativa Biblioteca punt.edu , durant el període 2006-2009,amb l’objectiu d’ impulsar i consolidar el  funcionament de la biblioteca com a eina bàsica i habitual d’aprenentatge i coneixement. Vol ser també un servei i un recurs per al professorat i un espai obert a tota la comunitat educativa.

L’AMPA de l’Institut ha col·laborat decisivament a la modernització i el manteniment del servei de Biblioteca amb la renovació dels equips informàtics i la contractació d’una persona encarregada de la part administrativa del servei.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *