Skip available courses

Espai científic

espai científic
espai en castellà

En aquesta aula virtual anirem penjant tots aquells documents i informacions que us puguin ser útils per treballar l'assignatura.

Aula virtual en la qual trobareu informacions, documents i altres materials que espero que us siguin útils per treballar l'assignatura.

Aquí trobareu  informacions referides a la matèria de Llengua Catalana d'aquest curs que espero que us puguin ajudar a treballar millor l'assignatura.

Aquest curs va adreçat als alumnes de 1r i hi penjarem documents, activitats i altres dades del seu interès.

Aquí trobareu els treballs d'estiu  de Llengua Catalana que se us van lliurar en paper l'últim dia de classe.

Aula virtual er ESO

Aquesta és l'aula virtual de l'assignatura de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat   Curs 13-14. Aquí és on penjarem tots aquells documents  i activitats que us pugui interessar. Espero que us sigui d'utilitat.

Aquesta és l'aula virtual de la LLENGUA I LA LITERATURA CATALANES dels grups de 1r de Batxillerat per al curs 2011-2012 llegint apassionadament
espai en català

Matèria de Cultura Audiovisual dels alumnes de 2n de batxillerat artístic

Matèria de disseny dels alumnes de primer de batxillerat artístic

Materials d'economia de l'empresa 2

L'aforisme és una de les formes de l'escriptura filosòfica, que combina pensament i enginy verbal. Des de l'any 2001 els seminaris de filosofia dels cinc instituts de Sant Cugat organitzem un concurs d'aforismes amb motiu de la Diada del Llibre.
Lloc de trobada dels membres del nostre servei de mediació. Materials generals i de l'optativa.
Materials i continguts de la Introducció a la filosofia de primer de Batxillerat
Materials i activitats d'Història de la Filosofia de segon de Batxillerat

Espai de Química per als alumnes de Batxillerat

Espai de Física i Química per als alumnes de 4t ESO

Espai físico-químic 4t ESO
espai físicoquímic

Espai de Física per als alumnes de 2n Batxillerat

Espai físico-químic 1r BTX

espai físicoquímic

Recursos de Ciències Socials per a Secundària

Curs de matemàtiques de 1r ESO descarregat d'Alejandria.

Curs d'Estadística i probabilitat per treballar amb alumnes de 2n d'ESO a la quarta hora de matemàtiques. Ins Angeleta Ferrer i Sensat

Matemàtiques aplicades a les ciències socials de segon de batxillerat
Matemàtiques pels alumnes de 1r de batxillerat.
matemàtiques de segon de batxillerat de ciències.
Curs destinat als alumnes de 2n de batxillerat amb les matemàtiques de 1r Pendents.
curs de matemàtiques de primer d' ESO
Aula de segon d'ESO
espai pels nombres