Diada de Sant Jordi 2018

Avui a la plaça Tiraval hem ballat sardanes i balls tradicionals amb els alumnes i mestres de l’escola Galceran de Pinós,  els residents i treballadors de la Residència Salarich-Calderer i tota aquella gent del poble que ha volgut sumar-s’hi. La cobla “Ciutat de Manresa” ha tocat unes quantes peces així com el conjunt d’acordió diatònic i violí de Bagà.

Després els alumnes de l’institut L’Alt Berguedà ens hem desplaçat al Casal de la Vila per fer el lliurament dels diferents premis de literatura i poesia en llengua catalana i castellana. També s’ha lliurat el premi “Josep Girabal de literatura de muntanya”, el guanyador del qual ha estat el Jordi Amenós de 2n de batxillerat. Així mateix s’han entregat els premis dels concursos de dibuix i de fotografia ambiental.