Aprenentatge i Servei 2017-2018

Aquest curs 2017-2018, l’Institut d’Almenar ha iniciat diferents actuacions relacionades amb el Projecte d’Impuls del Servei Comunitari per a l’alumnat de Secundària Obligatòria.

Les actuacions les duen a terme l’alumnat de 4t d’ESO, amb col·laboració amb diferents entitats locals d’Almenar i d’Alfarràs.
Les entitats col·laboradores són: la Residència Bona Estada d’Almenar, la Biblioteca Ramon Berenguer IV d’Almenar, l’Assossiació Animalista d’Almenar, l’Escola d’Almenar, Escola Bressol Bambarol d’Almenar, Càritas d’Almenar, Club Rítmica d’Almenar, l’Ajuntament d’Almenar, la Biblioteca d’Alfarràs, la Parròquia d’Alfarràs, Càritas d’Alfarràs, Alfarràs Solidari, Residència Pinyana d’Alfarràs, Escola Pinyana d’Alfarràs i l’Ajuntament d’Alfarràs.

Volem agrair a totes les entitats locals, la seva col·laboració. Moltes gràcies!

Més Fotos