Matí de cultura a Lleida dels alumnes de batxillerat

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han tancat el 2017 amb un matí de cultura a Lleida, organitzat pels departaments de llengua castellana i ciències socials. En primer lloc, a l’Espai Funatic han pogut veure la pel·lícula “Wonder”, una bonica història de superació personal, i més tard s’han dirigit al Museu Morera. Allà han visitat l’exposició “Agustí Centelles i el bombardeig de Lleida. Crònica d’un reportatge.” amb impressionants imatges -sovint dures- del bombardeig feixista del 2 de novembre de 1937 sobre la ciutat. Després, han visitat alguns dels escenaris del bombardeig, destacant l’espai on hi havia el Liceu Escolar, que va ser un col·legi destruït per les bombes i on hi van morir una cinquantena de nens i nenes.

Us recomanem que aquestes festes gaudiu també d’aquesta pel·lícula i visiteu l’exposició de Centelles, que romandrà al Museu Morera fins el proper 21 de gener.