Xerrada de l’escriptor Xavier Vernetta

El passat dimarts 4 d’abril, gràcies al Consell Català del Llibre i dins el programa Almenar Lector,  l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir d’una xerrada col·loqui amb l’escriptor Xavier Vernetta, autor del llibre de lectura obligatòria Sense adreça coneguda.

Concurs de redacció Coca-cola en català

El passat dissabte 1 d’abril sis alumnes de 2n d’ESO van participar en la nova edició d’aquest any del concurs de redacció Coca-cola en català. L’alumnat seleccionat va ser: Adrià Salvia Grau, Joan Malla Bañeres i Anna Palacio Castro, de 2n B; Júlia Ferrer Llena,… Llegeix més»

Concurs Pica Lletres 2017

Aquest any l’alumnat de 3r ha tornat a participar en el concurs televisiu Pica Lletres que s’emet per Lleida TV. L’enregistrament del programa va tenir lloc el passat 28 de març. El grup A, format per Sara Miranda, Mercè Segura i Ricard Perpinyà, va competir… Llegeix més»