Activitats Final de Curs

Per acomiadar el curs, el dia 22 de juny, vam dur a terme diferents activitats. Una caminada al Pouet de Gel, un torneig de ping-pong, un taller d’escacs, tallers de karaoke, tallers de ball, un taller de pigments naturals, taller de slime, jocs Llegeix més»

Premi Ull Tafaner

Alumnes de 1r i 2n d’ESO van rebre el 2n premi de l’Ull Tafaner, Premi d’Imatge Infantil i Juvenil, que aquest any tenia com a tema Infàncies i pobresa. El premi l’organitzen el centre Trama, la Cooperativa Abacus, la Paeria i la UdL. L’objectu del… Llegeix més»

Visita a la ciutadella ibèrica de Calafell

Els alumnes de 1r ESO han visitat aquest 23 de maig la ciutadella de Calafell. Han realitzat una visita per les restes i la seva reconstrucció com a ciutadella i un taller d’elaboració de cases realitzat amb 4 activitats concretes:

1. Amb un encofrat elaborat paret.
  2. Fer maons… Llegeix més»

Viatge a Dublin

Els alumnes de 4t ESO han viatjat del 7 al 11 de maig a Dublin, Irlanda per tal de realitzar el treball de síntesi sobre la cultura d’aquesta regió. En la setmana que han estat a Dublin, el itinerari han seguit és: