Activitats Final de Curs

Per acomiadar el curs, el dia 22 de juny, vam dur a terme diferents activitats. Una caminada al Pouet de Gel, un torneig de ping-pong, un taller d’escacs, tallers de karaoke, tallers de ball, un taller de pigments naturals, taller de slime, jocs Llegeix més»

Els nostres alumnes guanyen la Gran Final del Pica Lletres

L’Institut d’Almenar, al Segrià, ha guanyat la cinquena Gran Final del concurs radiofònic ‘Pica Lletres’, emès per una vintena d’emissores locals. El centre lleidatà s’ha imposat a l’Institut La Plana de Vic, a Osona, en una emocionant final disputada al Centre Cívic Urgell de Barcelona. L’equip… Llegeix més»

Premi Ull Tafaner

Alumnes de 1r i 2n d’ESO van rebre el 2n premi de l’Ull Tafaner, Premi d’Imatge Infantil i Juvenil, que aquest any tenia com a tema Infàncies i pobresa. El premi l’organitzen el centre Trama, la Cooperativa Abacus, la Paeria i la UdL. L’objectu del… Llegeix més»

Visita a la ciutadella ibèrica de Calafell

Els alumnes de 1r ESO han visitat aquest 23 de maig la ciutadella de Calafell. Han realitzat una visita per les restes i la seva reconstrucció com a ciutadella i un taller d’elaboració de cases realitzat amb 4 activitats concretes:

1. Amb un encofrat elaborat paret.
  2. Fer maons… Llegeix més»

Viatge a Dublin

Els alumnes de 4t ESO han viatjat del 7 al 11 de maig a Dublin, Irlanda per tal de realitzar el treball de síntesi sobre la cultura d’aquesta regió. En la setmana que han estat a Dublin, el itinerari han seguit és:

Viatge a Berlín

Els alumnes de 1r de batxillerat han gaudit d’allò més durant una setmana a Berlín, coneixent alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat. Els espais relacionats amb la Segona Guerra Mundial i la Guerra Freda han estat alguns dels protagonistes, i especialment colpidora ha… Llegeix més»