Festival de Nadal 2017

Us passem les imatges i els vídeos de les actuacions del Festival de Nadal, perquè veieu què bé ho van fer els nostres alumnes!.

L’alumnat de 2n d’ESO va guanyar el diploma a la classe que havia elaborat la Millor Decoració Nadalenca 2017. També se’ls premiarà… Llegeix més»

Tallers Mossos d’Esquadra (ORC)

Els agents dels Mossos d’Esquadra de la Oficina de Relacions amb la Comunitat, van oferir diferents tallers i xerrades a l’alumnat dels diferents cursos de l’institut.

L’alumnat de 1r d’ESO, va dur a terme una xerrada sobre “Internet segura”. L’alumnat de 3r d’ESO, van fer un taller… Llegeix més»

Aprenentatge i Servei 2017-2018

Aquest curs 2017-2018, l’Institut d’Almenar ha iniciat diferents actuacions relacionades amb el Projecte d’Impuls del Servei Comunitari per a l’alumnat de Secundària Obligatòria.

Les actuacions les duen a terme l’alumnat de 4t d’ESO, amb col·laboració amb diferents entitats locals d’Almenar i d’Alfarràs.
Les entitats col·laboradores són: la Residència… Llegeix més»

Dia Mundial de Lluita contra el SIDA

Les professionals de Salut del PSiE , van recordar i donar a conèixer a l’alumnat de l’institut l’epidèmia global de la SIDA causada pel VIH.També van insistir en els mitjans de prevenció que existeixen. L’alumnat va confeccionar un mural amb consells de prevenció.
Més fotos:Llegeix més»