Cursos disponibles

Activities and resources to practice and improve the productive and receptive skills in English in a communicative way

Activitats complementàries.

Activitats complementàries per al curs de llengua catalana i literatura de 4t d'ESO

El Projecte de recerca està dirigit a l’alumnat de quart d’ESO i està constituït per un conjunt d’activitats de descoberta i recerca que l’alumnat haurà de realitzar entorn un tema i que té com a finalitat última la realització d'un treball escrit que haurà d'exposar oralment.

Activitats d'aprenentatge i reforç

El Projecte integrat del PIP té per objectiu possibilitar l'aplicació globalitzada de les unitats de competència desenvolupades al llarg del procés d'aprenentatge en relació al perfil professional de " l'Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic "

Conjunt d'activitats complementàries i de reforç del Mòdul A4 de Tècniques administratives bàsiques del PIP d' " Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic "

Continguts i activitats complementàries i de suport del Mòdul A del PIP " Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic"

Activities to improve the receptive and communicative skills in English

Activities and resources to improve the receptive and communicative skills in English.
Keeping up to date with the latest news and events reported around the world

Curs d'Història de la Filosofia corresponent a la matèria de 2n de Batxillerat

Tutoria

Activities and resources to improve the receptive skills- basically reading - and the productive skills, mainly focus on writing

M8- Operacions administratives de supor. Curs 2013-14. (Carme Trepat)

A aquest curs moodle se li aplica la mateixa llicència que els materials originals dels quals s'ha fet adaptació per a moodle:

Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)

Llicenciat Creative Commons BY-NC-SA. (Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya).

Podeu veure el text legal complet a

Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)

Podeu veure el text legal complet a

This course is designed to improve the communicative skills in English and to get a better insight into the functioning of the language.

La formació en centres de treball

M4 - Inserció  Sociolaboral (Montse Guasch)