Cursos disponibles

Material complementari a les classes de matemàtiques.

Activitats complementàries.

Activitats complementàries per al curs de llengua catalana i literatura de 4t d'ESO

El Projecte de recerca està dirigit a l’alumnat de quart d’ESO i està constituït per un conjunt d’activitats de descoberta i recerca que l’alumnat haurà de realitzar entorn un tema i que té com a finalitat última la realització d'un treball escrit que haurà d'exposar oralment.

Activities and resources to practice and improve the productive and receptive skills in English in a communicative way

Aplicació d'estratègies de recerca de feina relacionant les competències professionals amb les tècniques i recursos per a la recerca de feina.

Activitats d'aprenentatge i reforç

Aquest Mòdul està dedicat a la preparació i venda de comandes seguint els procediments establerts, i per això es treballa des que es fa la comanda, es prepara, la documentació necessària fins a la seva entrega o recollida, tenint en compte el seguiment dels servei de postvenda, i les garanties

Conjunt d'activitats complementàries i de reforç del Mòdul A4 de Tècniques administratives bàsiques del PIP d' " Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic "

Activities to improve the receptive and communicative skills in English

Activities and resources to improve the receptive and communicative skills in English.
Keeping up to date with the latest news and events reported around the world

Curs d'Història de la Filosofia corresponent a la matèria de 2n de Batxillerat

Tutoria

M8- Operacions administratives de supor. Curs 2013-14. (Carme Trepat)

A aquest curs moodle se li aplica la mateixa llicència que els materials originals dels quals s'ha fet adaptació per a moodle:

Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)

Llicenciat Creative Commons BY-NC-SA. (Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya).

Podeu veure el text legal complet a

Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)

Podeu veure el text legal complet a

This course is designed to improve the communicative skills in English and to get a better insight into the functioning of the language.

La formació en centres de treball

M4 - Inserció  Sociolaboral (Montse Guasch)